A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése
MÉRET SZERINTI KERESÉS
Gyűrűméret
Láncméret

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK (GYIK)

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

 

Kedves Érdeklődők, Vásárlók, Nézelődők :)

 

Nagy valószínűséggel közületek sokan elmondhatjátok magatokról, hogy gyakran vásároltok az interneten, vagy webáruházak kínálatából.
 

A várakozás és egyéb kellemetlenségek elkerülése, a kényelmes, akár egy fotelből intézhető vásárlás, valamint a gyors és biztonságos ügyintézés, fizetés és egyéb további előnyök miatt egyre többen választjátok az internetes vásárlást.
 

Cégünk 25 éve foglalkozik ékszer kiskereskedelemmel, webáruházunk 8. éve működik sikeresen, bizonyítva a fent felsorolt előnyök hasznosságát és az internetes vásárlás általános létjogosultságát.
 

Igyekszünk tudásunk legjavával és a rendelkezésre álló információk minél szélesebb közzétételével minőségi kiszolgálást biztosítani Vásárlóink részére.  
 

Gyakori internetes vásárlások esetén is felmerülhetnek Bennetek kérdések, bizonytalanságok, tisztázandó dolgok.
 

Az alábbi menüpontokban igyekeztünk összegyűjteni a felmerülhető kérdéseket, bízunk benne, hogy legtöbbjükre választ kaptok. Amennyiben további információra van szükségetek, keressétek vevőszolgálatunkat bizalommal, örömmel segítünk szóban vagy írásban.


TÖRTARANY ÉS ÉKSZER BESZÁMÍTÁS, FELVÁSÁRLÁS

Személyes megkeresés esetén lehetséges-e nálatok arany ékszer beszámítása? Ha új ékszert szeretnék vásárolni, az árból levonásra kerül?
Budapesti üzletünkben bármikor tudunk törtaranyat beszámítani. Új ékszer vásárlása esetén arra is van lehetőség, hogy a törtarany ára beszámításra kerüljön az új ékszer árába. Weboldalunkon megtekintheted az aktuális árainkat: https://aranydiszkont.hu/tortarany_beszamitas

 

Az AranyDiszkont honlapján feltüntetett törtarany árak aktuálisak?
A honlapunkon feltüntetett árakat mindig aktualizáljuk. 


Foglalkoztok törtarany eladásával?
Cégünk sajnos nem foglalkozik törtarany eladásával.


Ezüst ékszert beszámítotok-e?
Sajnos ezüst ékszer beszámításával nem foglalkozunk.




RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS TUDNIVALÓK 

 

„Nincs készleten” státusz esetén megrendelhető-e az ékszer, illetve mikor és hol vehető meg? 
Meg tudjuk nézni, hogy más szám alatt rendelkezünk-e ilyen ékszerrel. Sajnos az ékszerek egyedisége miatt előfordulhat, hogy az ékszer nem szerezhető be újra.

 

Későbbi vásárlás esetén van-e lehetőség nálatok az ékszer félretevésére?

Természetesen félre tudjuk tenni az ékszert. Ilyen esetben egyéni megbeszélés alapján megegyezünk a Vásárlóval, hogy mennyi időre szükséges az ékszer félretevése.

 

Aznapi, vagy azt követő napi rendelés esetén hány napon belül kerül szállításra a megrendelt ékszert?
Minden termékünk készleten van, ezért 2-3 munkanapon belül ki tudjuk szállítani az ékszert. 

Raktáron lévő gyűrűket lehetséges azonnal átvenni az üzletben? Szükséges előtte leadni rendelést? Rendelés esetén aznapi átvétel lehetséges?
Amennyiben kiválasztottál egy bizonyos ékszert webáruházunkban, érdemes telefonon, vagy e-mailben félretetetni az ékszert, hogy biztosan a te rendelkezésedre tudjuk bocsátani. Amennyiben nincs konkrét ékszer kiválasztva, természetesen budapesti üzletünkben van lehetőség az ékszer kiválasztására, előzetes egyeztetés nélkül is. Ékszereink a rendelés napján megvásárolhatóak üzletünkben.

 

„Rendelés folyamatban” státusz esetén szükséges-e egyéb további intézkedés a Vásárló felől?
A Vevőnek ilyen esetben nem kell semmit tennie, kollégánk telefonon vagy emailben értesíteni fogja az ékszer kiszállításával kapcsolatban, illetve, hogy mikor vehető át személyesen üzletünkben. 

 

Ha egy adott számú (pl.: Au27195) ékszer rendelése esetén „nincs raktáron” visszajelzés érkezik, van-e lehetőség további információra a részetekről?
Minden ékszerünk külön sorszámmal rendelkezik, ezért előfordulhat, hogy van készleten az adott ékszerből, csak más számon. 

 

Regisztráció nélkül elfogadjátok-e a megrendelést?
Természetesen ilyen esetben is fogadni tudjuk Vevőink rendelését.

Karikagyűrű elvesztése esetén lehetséges-e ugyanolyan modell legyártatása, vagy rendelése más alapanyagból (Pl.: fehérarany helyett ezüstből).
Sajnos a munkadíj ebben az esetben nagyon magas lenne, így nálunk nincs lehetőség ilyenre.

ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK AZ ÉKSZEREKRŐL

Milyen különbség van a 9 és a 14 karátos ékszerek között? Esetleg színbeli eltérés, eltérő kopásállóság?
A 9 és a 14 karátos arany ékszerek nem sokban különböznek egymástól. A színben nincs különbség. A 9 karátos arany ékszer kicsit keményebb, mert kevesebb benne a színarany (ami puha fém), így több az ötvözőanyag, kopásállóbb az ékszer.

 

Egy fülbevaló stekkeres részének elvesztése esetén van-e lehetőség a fülbevaló ezen részének pótlására?

Általában van nálunk készleten stekker. Mindenképpen jó lenne rápróbálni, hogy az tiédre megfelelő-e. 


Amennyiben meg szeretném köszönni az ügyfélszolgálat segítségét, illetve az átvett ékszereket, ezt hogyan tehetem meg? Értékelést hogyan tudnék leadni?

Véleményedet elküldheted közvetlenül e-mailben, vagy a https://aranydiszkont.hu/vasarloink_irtak oldalon lévő űrlap kitöltésével. Amennyiben leveledben jelzed, hogy hozzájárulsz, hogy megjelenítsük véleményedet, értékelésedet a honlapunkon, mi ezt örömmel megtesszük. 

 


ÉKSZER ÁTALAKÍTÁSA, MÉRETRE IGAZÍTÁSA 

 

Átalakítható egy 50 cm-es nyakék 46 cm hosszúságúra?
Nem minden esetben oldható meg, de szívesen megnézzük, ha megírod, hogy melyik ékszerről van szó. Átalakítást nem vállalunk, de meg tudjuk mondani, hogy átalakítható-e.


Van-e lehetőség az ékszer felpróbálására, valamint lehetséges-e a méret állítása?
Gyűrűrendelésnél ajánlott legelőször megnézetni a jó méretet bármely ékszerüzletben, és úgy rendelni, mert nem biztos, hogy cserélhető vagy állítható az ékszer mérete. Ebben mi is szívesen segítünk, budapesti üzletünkben lehetőség van felpróbálni az ékszert.

Gyűrű rendelés esetén szükséges tudni a méretet, vagy lehetséges a személyes választás a méretek közül?
Már rendelés előtt érdemes tudni a helyes gyűrűméretet. Az összes készleten lévő ékszerünk külön-külön van regisztrálva az interneten, más-más azonosítószámmal, és minden gyűrűhöz oda van írva, hogy milyen méretű. Ez azért fontos, mert nincs minden gyűrűnkből minden méretű készleten. Ha a személyes átvételt választod rendelésnél, van lehetőség a többi ékszer megtekintésére is budapesti üzletünkben. A helyszínen a rendelés tetszés szerint módosítható.


Lehetséges-e párban megvenni a karika, vagy jegygyűrűt? Van-e lehetőség nálatok méret megállapítására?
Minden gyűrűnek külön adatlapja van. A gyűrűk képeinél sok esetben feltüntetjük az ékszer női és férfi változatát is. A gyűrűket azonnal meg lehet vásárolni, amennyiben a méret megfelelő.


Gyűrű megvásárlása után van-e lehetőség nálatok a gyűrű méretre állítására?
Célszerű a gyűrűméretet előre tudni, mivel nem minden modellt lehet méretre állítani. A gyűrűméretet szívesen lemérjük budapesti üzletünkben, egy meglévő, esetleg "kölcsönvett" gyűrű alapján, hogy a meglepetés megmaradjon.


Eljegyzési gyűrű vásárlása esetén lehetséges-e megtekinteni a gyűrűket üzletetekben? Referenciaként, vagy mintaként vitt gyűrűvel lehetséges-e a méret meghatározása? 

Budapesti üzletünkben számos eljegyzési gyűrűvel állunk rendelkezésedre. Amennyiben van egy "minta" gyűrű, amit magaddal hozol, akkor az ékszer lemérésével a pontos méretet is meg tudjuk mondani neked.

FIZETÉS MÓDJA 

Megoldható-e a fizetés olyan módon, hogy a bankszámlaszámomat megadva, ti terhelitek a számlámat az ékszer árával?
Sajnos nincs jogosultságunk a te, vagy bármely Vevő számlájáról pénzt levenni.

 

ÉKSZER CSERÉJE, VISSZAVÉTELE 

Megvásárolt karikagyűrű esetén, amennyiben a méret túl nagy, van-e lehetőség nálatok a gyűrű cseréjére?
Természetesen ki tudjuk cserélni, amennyiben van készleten az adott típusból.


Ajándék ékszer esetén van lehetőség cserére, amennyiben az ajándékozott másik ékszert szeretne?
Ilyen esetben van lehetőség az ékszer árának levásárlására üzletünkben.


Megvásárolt nyaklánc esetén, amennyiben a lánc túl rövid, megoldható-e a csere egy hosszabbra, akár ráfizetéssel is?
Amennyiben van készleten az adott ékszerből hosszabb, úgy van lehetőség a cserére.


Amennyiben egy pár karikagyűrű közül az egyik nem megfelelő méretű, mit lehet ez esetben tenni?

A legjobb megoldás ilyen esetben, ha személyesen jöttök el budapesti üzletünkbe, hogy a pontos méretet meg tudjuk állapítani. Amennyiben van készleten megfelelő méretű gyűrű, a csere azonnal megoldható.

 

GARANCIA

Milyen garanciát tudtok vállalni az ékszerekre?                         

Az ékszereinkre 12 hónapos garanciát vállalunk, amennyiben a megvásárolt ékszer gyártási hibára visszavezethető okok miatt hibásodik meg. A garancia nem vonatkozik az ékszer nem rendeltetésszerű használatából eredő hibákra, mint pl.: karcolások, eldeformálódás, törés, stb.
A rendeltetésszerű használathoz szükséges tanácsokról ITT tájékozódhatsz.
A garanciáról további információt az http://aszf.aranydiszkont.hu weboldalon találhatsz

 

 

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.