+36302066206info@aranydiszkont.huWebáruházunk zavartalanul működik! Szegedi üzletünk NYITVA, időpont egyeztetéssel!

+36302066206info@aranydiszkont.huWebáruházunk zavartalanul működik! Szegedi üzletünk NYITVA, időpont egyeztetéssel!

KARRIER

Részmunkaidős, irodai adminisztrációs és vevőszolgálati munkatársat keresünk szegedi belvárosi irodánkba



Webáruházunk csapatának erősítésére keresünk (1), részmunkaidőben (2), rugalmas időbeosztással (3), irodai adminisztrációs feladatokra (4) munkatársat.

Elvárások:

  • kereskedelmi és/vagy gazdasági végzettség (felsőfokú végzettség előny) (5)
  • több éves szakmai gyakorlat (6)
  • önálló, precíz munkavégzés vezetői iránymutatás mellett (7)
  • rendszeretet (8)

 

Előnyt jelent:

  • webáruházi gyakorlat (9)
  • bármilyen jellegű vásárlói adatbázis kezelő rendszer használatában való jártasság, pontosság (10)

 

Részletes, szakmai, erre a hirdetésre összeállított önéletrajzot várunk!

Jelentkezés és kommunikáció: karrier@viale.hu

Levél tárgya: Irodai adminisztrációs és vevőszolgálati munkatárs



1: Webáruházunk csapatának erősítésére keresünk: Ékszer kereskedelemmel foglalkozó webáruházunk feladatkörei egymásra épülnek, és munkamegosztással tudjuk megvalósítani. A feladatok ellátását képzett és megbízható munkatársak végzik. A szolgáltatás bővítésére a közösségbe és a folyamatokba beilleszkedő, elkötelezettségre képes munkatársat keresünk.

 

2: Részmunkaidőben: A részmunkaidőben történő foglalkoztatás próbaideje alkalmi munkavégzés keretei között történik, melynek célja a munka és a jelölt kölcsönös felmérése. A heti munkaidő kb 15 óra. Kölcsönös megfelelés esetén (kb 3 hónap), napi 3 órás részmunkaidős szerződést tudunk ajánlani. A munkavégzés ellenértékét kizárólag a személyes megbeszélés során egyeztetjük.

 

3: Rugalmas időbeosztással: A munkahelyen a folyamatok időrendben egymásra épülnek, egy kialakított protokoll szerint. Ennek a megismerése és sikeres alkalmazása után többféle lehetőség biztosított: összevonható munkaidők, akár 4-6 óra időtartamra, a feladat jellegétől függően akár távmunkában, így akár heti 2 munkanapra leszűkítve. Az iroda nyitvatartása: hétfőtől péntekig 10-16 óráig.

 

4: Irodai adminisztrációs feladatokra: Ez azt jelenti, hogy a munkavállalás elengedhetetlen része a minőségi irodai (kereskedelemben szerzett) gyakorlat. Ez magában foglalja a jártasságot egy kft működéséhez szükséges iratanyagainak ismeretében. Felelős, egyenrangú, segítő munkatársat keresünk.

 

5: Kereskedelmi és/vagy gazdasági végzettség (felsőfokú végzettség előny): Ezek a közép vagy felsőfokú végzettségek feltétlenül szükségesek, mert a fogalmaknak az alapjai, amellyel dolgozunk az ilyen típusú iskolákban vannak lerakva. Általában a pályamódosítás, más típusú végzettség birtokában, sikertelen. Ezért kérjük a megértést abban az esetben, ha ez nincs a birtokában a jelentkezőnek, a megkeresésére nem válaszolunk.

 

6: Több éves szakmai gyakorlat: Ez igazán akkor értékes, ha a megszerzett munkatapasztalat kisvállalkozásban, könyvelői irodában, vagy jogi asszisztensként lett elsajátítva, kiegészítve azzal, hogy nem egy fejlődésképtelen betanított munkában szerzett tapasztalatot. Magától értetődve azoknak a feltételeknek rendelkezésre kell állnia, melyek az irodai számítógépes programok több mint felhasználói szintű ismerete, és egy irodában használatos eszközök kezelésének gyakorlata jelenti.

 

7: Önálló, precíz munkavégzés vezetői egyeztetés mellett: Nekünk az a feladatunk, hogy megállapodás esetén a legrövidebb időn belül (amit mi egytől három hónapig gondolunk), tanítsuk meg a feladatokat, kiemelve azokat a részfeladatokat, amit a lehető leghamarabbi időpontban már önállóan el lehet végezni. A segítő és valóságos feladatokat ellátó munkatársra szükségünk van, nem valaki helyett keresünk munkavállalót, ezért számítani lehet a munkatársaink feltétlen segítségére. Mint mindenütt, természetesen itt is a működéssel, a gazdasági folyamatokkal kapcsolatos teendők az állandóak (ezért a cég gazdasági vezetője végzi az egyeztetést), de a webáruház működtetésében, vevőszolgálatában is számítunk a tevékeny részvételre.

 

8: Rendszeretet: Ezt a tulajdonságot a jelentkezőnek tudnia kell magáról. Ezt mi nem tudjuk ellenőrizni, különösen nem egy önéletrajzból, de az együtt töltött munkavégzés alatt nagyon gyorsan kiderül a rendszeretet megléte vagy hiánya. Sok mindent meg tudunk tanítani, hiszen az az érdekünk, hogy minél előbb valós segítséget kapjunk, de a rendszeretetet az új munkatársunknak magával kell hoznia.

 

9: Webáruházi gyakorlat: Kivételes előnyt jelenthet, ha a jelentkező saját vagy más által működtetett webáruház folyamatában részt vett, vagy erről egyéb módon szerzett információkat. Már az is sokat jelent, ha vásárlásainál igénybe veszi webáruházak szolgáltatásait.

 

10: Bármilyen jellegű vásárlói adatbázis kezelő rendszer használatában való jártasság, pontosság: Webáruház működtetésének kiemelkedően fontos feladata a vásárlóiról való gondoskodás. Ezért elkerülhetetlen az ilyen típusú adatbázisok működésének ismerete. Nyilvánvaló, hogy az ilyen típusú adatok kezelése koncentrációt és nagyon nagy pontosságot és utóellenőrzést igényel. Meg kell tudni oldani, hogy minden zavaró tényező a munkaidő alatt kizárásra kerüljön, mert ezeknél a feladatoknál nem lehet hiba. Ennél a felsorolásnál fontos észrevételnek tekintjük, hogy az elvégzendő munka nem monoton, inkább érdekes és változatos.




 

Ügyintéző

 

Gépkocsival rendelkező és a vállalt munkához használó alkalmi munkavállalót keresünk beszerzői, ügyintézői és könnyű fizikai munkára heti 4-6 óra elfoglaltsággal, hétköznaponként 10-14 óra között.

 

Szakmai önéletrajzot várunk!

Jelentkezés és kommunikáció: karrier@viale.hu

Levél tárgya: Ügyintéző

 



 

ADATKEZELŐ NEVE: VIALE Kft.
KÉPVISELŐJE: 
Varga Ferenc ügyvezető
HONLAPJA: http://viale.hu
AZ ADATKEZELÉS CÉLJA: 
Munkára jelentkezés, pályázat elbírálása, a kiválasztottal munkaszerződés kötése
AZ ADATKEZELÉS JOGALAPJA: Az érintett hozzájárulása
A SZEMÉLYES ADATOK CÍMZETTJEI (akik megtekinthetik): Az adatkezelőnél munkáltatói jogok gyakorlására jogosult vezető, munkaügyi feladatokat ellátó munkavállalók, ill. az állásinterjú tesztek kiértékelésével foglalkozó adatfeldolgozó
A SZEMÉLYES ADATOK TÁROLÁSÁNAK IDŐTARTAMA: A jelentkezés, pályázat elbírálásáig, ill. ha a jelentkező a jelentkezését, pályázatát visszavonta.

TÁJÉKOZTATÁS AZ ÉRINTETT JOGAIRÓL:

Önnek, mint érintett személynek joga van kérelmezni az adatkezelőtől az Önre vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését, vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen, valamint a joga van az adathordozhatósághoz.

Joga van a hozzájárulása bármely időpontban történő visszavonásához, amely nem érinti a visszavonás előtt a hozzájárulás alapján végrehajtott adatkezelés jogszerűségét.

Joga van a felügyeleti hatósághoz (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) panaszt benyújtani.

Az adatszolgáltatás nem előfeltétele szerződéskötésnek, a személyes adatok megadására nem köteles. Az adatszolgáltatás elmaradásának következménye: a munkára jelentkezési folyamat felfüggesztése, munkaviszony létesítésének elmaradása.

A személyes adatok adatfeldolgozásra átadásra kerülnek jelentkezés, pályázat elbírálása, a kiválasztottal munkaszerződés kötése céljából a társaság állásinterjú tesztek kiértékelésével foglalkozó megbízottjának, informatikai célból a társaság informatikai alvállalkozóinak.

További információk a Társaság irodájában elérhető Adatkezelési tájékoztatóban olvashatók.