A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése
 

Nyugodt alvás garancia (éjfélig válaszolunk kérdéseidre)

Nyugodt alvás garancia


Este van. Átadod az ajándékot kedvesednek. Ó, ne! Kicsi lett! Vajon van belőle nagyobb? Még szerencse, hogy volt a csomagban ujjbőségmérő eszköz, így legalább megvan a kívánt méret! De hány napon belül lehet visszaküldeni, hiszen a vásárlás korábban történt? Mindent vissza kell küldeni, ami a csomagban volt? Érdemes leadni a cseregyűrű rendelést most a webáruházon keresztül, vagy hogy működhet ez? Kár, hogy elmúlt este 9, most már biztos nem lehet megkérdezni senkit… Mostantól lehet! Éjfélig minden kérdésedre válaszolunk, írhatsz nekünk emailt (info@aranydiszkont.hu), hívhatsz bennünket telefonon (+36302066206), vagy írhatsz nekünk a facebook oldalunkon keresztül is, ahol tudunk veled chatelni (https://www.facebook.com/AranyDiszkont)


Szeretnénk, hogy ne idegeskedéssel teljen az estéd, és tudj nyugodtan aludni, miután kérdéseidre választ kaptál. Ha pár napja már hordod az ékszert, de úgy érzed kicsi vagy nagy, azaz valami nem stimmel, akkor is keress nyugodtan, mindenben segítünk!


Ha hétvégén adod át az ajándék ékszert
, és kiderül, hogy nem a sárga aranyat szereti az ajándékozott, hanem a fehér aranyat, vagy egyáltalán nem is szereti az ékszereket, és teljesen más ajándékot szeretne, nem kell hétfőig várnod kétségek között, keress minket bátran! Ha telefonon hívsz bennünket, és véletlenül nem tudjuk felvenni, minden esetben visszahívunk a legrövidebb időn belül.


Bármilyen más témában is kérdezhetsz. Például:


Olvastad, hogy elektronikus számlát és jótállási jegyet küldünk, de te szereted eltenni ezeket a bizonylatokat papír alapon, viszont nincs nyomtatód. Ha jelzed előre, csomagodban benne lesznek a papír alapúak.


Láttad, hogy a Magyar Posta MPL fogja vinni a csomagodat, ha nálunk rendelsz. Viszont korábban negatív tapasztalatod volt a postával, és örülnél, ha futárszolgálat szállítaná a csomagodat. Erre is van megoldás, szerződött partnerünk a Sprinter futárszolgálat. Kérésedre őket bízzuk meg csomagod kézbesítésével.


Kálvin téri üzletünkben vásároltál, de cserélni szeretnél.
Viszont van néhány kérdésed, de az üzletünk már bezárt. Ebben is tudunk segíteni, nem muszáj megvárnod, hogy kinyisson másnap üzletünk, kérdezz bennünket, a webáruház vevőszolgálatát.


Korábban vásároltál szegedi átvételi pontunkon, de a webáruházunkon most nem találod. Szeretnéd tudni, hogy van-e erre lehetőség jelenleg. Igen, van újra átvételi pontunk Szegeden (Szilágyi utca 2. 2/206 – a Lechner térnél, a belvárosban), kb. 1 hetes átfutási idővel tudod itt megnézni-felpróbálni-megvásárolni a webáruházunkban kiválasztott ékszereket. Ha például egy fülbevalót szeretnél vásárolni, de kép alapján nem tudsz dönteni kettő közül, szívesen megmutatjuk mindkettőt szegedi átvételi pontunkon. Mivel sokan választjátok az arany és ezüst ékszereket ajándékként, ez különösen kedvelt lehetőség a szegedi és Szeged környéki vásárlóink körében.


Ide írhatsz nekünk, éjfélig válaszolunk:

Emailben: info@aranydiszkont.hu
Facebook chaten: https://www.facebook.com/AranyDiszkont


Telefonon is kereshetsz bennünket
bármely napszakban, hétköznap vagy hétvégén: +36302066206 (ha nem tudjuk felvenni, minden esetben visszahívunk a legrövidebb időn belül)

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint.