Ilyen még nem volt!
Meleg párral népszerűsíti gyűrűjét a világhírű ékszermárka
Mérföldkőhöz érkezett a legendás Tiffany & Co. ékszermárka, amely legújabb kampányának arcául két meleg férfit választott.
Ilyen még sosem fordult elő a világhírű Tiffany & Co. márka történetében. Az ékszermárka, amelyre annak idején Audrey Hepburn is esküdött az Álom luxuskivitelben című filmjében, legújabb kampányának arcául egy meleg párt választott.
A két férfi nem a fotózás kedvéért alakítanak melegeket, az Elle információi szerint a való életben is egy párt alkotnak és New Yorkban élnek.
„Fogadod, hogy soha nem hagyod abba, hogy befejezd a mondataimat és a hamis éneklést, amitől mindig félek, hogy csinálod? És hagyod, hogy a mai legyen az első mondata a mi hosszú, soha véget nem érő történetünknek?" – kérdezi a kampány szövege.
"A Tiffany-gyűrű az első mondata annak a történetnek, amelyet a pár együtt ír meg úgy, ahogy kialakítják a saját bensőséges és kivételes életüket. Reméljük, sikerült átadnunk a kampány üzenetét" – mondta a márka PR- menedzsere, Linda Buckley.
forrás: http://www.life.hu/trend/20150113-meleg-parok-szerepelnek-a-tiffany-co-ekszermarka-legujabb-kampanyaban.html